Fara & Azri

By: fara azri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 12-Mar-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
the last hours....

katil pengantin..
dora...
adlina.. flower girl...
dora n hubby - nazri
cantik tak?..
tangan pengantin nih..
mengalahkan penganrin
sedia nk besanding.. :)
my dearest cousin... hanum hamimah aka dora...



wedding of the year nih...
malam last sebelum bergelar isteri orang.. uhuk..uhuk...
tak pe kejap je.. pasni my turn plak..
lagi baper bulan jek...
malam last dihabiskan bersama²..
jangan marah yeh nazri (dora's hubby ~ nama pun carik yg lebih kurang sama ) kitorang rasmikan katil pengantin..ngan cadar baru.. ehehe...
tu pun si pengantin sibuk ajak borak smpai pagi.. mengemas smpai dekat kul 2 lebih pagi.. tu pun sibuk tanya 'fara, awak ngantuk tak?..' ehehe.. nk ajak borak la tuh.. cam slalu...
'No! no way!!, tido.. sok awak tu nak menikoh dah... ' ehehe...
last² tido ngan lampu terang benderang.. eheh.. bestnyer tido atas katil baru,tilam baru.. cadar baru.. cadar mahal plak tuh.. ehehe.. skali lg.. jgn marah ek nazri...
tingat zaman kecik² dulu.. ngan dora ni la cam blangkas.. ke mana² pun sama²...
skang.... tidak lagi..
nnt lah.. ada bnyk lagi gambo kawin dora nih.. nnt upload lagi..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net